Renovatie & onderhoud

Hinder mag nooit overlast worden!

Wonen wórdt niet alleen geweldig, dat blijft het ook. Tenminste, wanneer groot onderhoud, renovatie en servicewerk zorgvuldig worden uitgevoerd. Dat zijn disciplines die onze mensen bij uitstek verstaan.

Bij groot onderhoud en renovatie draait het in feite om bouwen aan iemands thuis. Dat zorgt onbedoeld voor enige hinder. Maar hinder mag nooit overlast worden. Dus doen we er tijdens onderhoudswerkzaamheden alles aan om de situatie leefbaar te houden. Planning en logistiek zijn cruciaal. Goede sociale begeleiding en bewonerscommunicatie doet de rest; dat doen we er niet zomaar even bij, daarvoor hebben we professionals in dienst. Bewoners betrekken? Draagvlak krijgen? 70% deelname nodig ? Wij zorgen ervoor!

Met onze jarenlange ervaring en dienstverlenende mentaliteit zijn we in staat zijn om onderhoudsprojecten in een prettige sfeer en met minimale overlast te laten verlopen. Zelfs bij ingrijpende operaties, en juist in bewoonde situaties. Wij werken dan ook met een tevredenheidsgarantie: de bewoner staat voorop. Daar mag u ons op afrekenen! En het werkt: tevredenheidsonderzoeken onder bewoners bevestigen dat keer op keer.

Bekijk onze referentieprojecten > renovatie & onderhoud

 

 

"Keihard werken én veel gelachen met elkaar. Fijn dat dat zo kan!"

Jet van de Riet en dochter Britt

Lees het verhaal

Serviceteam met 24-uursdienst

Voor kleinschalige onderhoudsprojecten, onderhoudsklussen, reparaties en mutatieonderhoud hebben we een Serviceteam dat vanuit drie vestigingen snel en accuraat opereert. Met allround vaklieden die beschikken over goede sociale en communicatieve vaardigheden en zich als gast in huis gedragen.  Voor situaties die niet tot de volgende werkdag kunnen wachten, hebben we een 24-uursdienst.

Bekijk onze serviceteamlocaties

"Samen leren en ervaren in nieuwe pilots"

Tanja Liebers-Van Rooy (Bergopwaarts)

Lees het verhaal

Expertise en ervaring op een rijtje

  • Zowel (zeer) grootschalige als kleinschalige projecten
  • Energetisch renoveren naar label B en hoger
  • Nul-Op-de-Meter-renovatie
  • Bewonerscommunicatie – en participatie (ook bij 70% deelnamedrempel)
  • Sociaal bewonersbegeleidster (voor oa sociale opname en wijkscans)
  • MeerJarenOnderhoudsPlanning (MJOP)
  • Vraaggestuurd (binnen)onderhoud
  • Domotica-toepassingen
  • Instellingsbreed onderhoud (wonen & zorg)
  • Renovatie van historische panden
  • Transformaties
  • Geluidsisolatie van woningen bij vliegvelden en drukke wegen
  • Combinaties met nieuwbouw en optoppen

Onze innovaties

Omdat zelfs het allerbeste beter kan zijn we voortdurend op zoek naar innovatieve technieken en werkwijzen om hinder te beperken en doorlooptijden te verkorten. Mooie woorden, die we graag concreet maken aan de hand van mooie voorbeelden, zoals onze renovatie-app®, (een digitaal woningopnamesysteem), de Badmobiel, de Buurtkamer, de Stemmingsmeter en onze dagkalender.

meer innovaties

Samen wonen geweldig maken? Vanaf dag één.

Geweldig wonen begint op dag één, ook als het gaat om groot onderhoud en renovatie. Om samen de juiste keuzes te kunnen maken, zitten we daarom graag vroeg in het proces met u om tafel. Maak daarom gerust een afspraak.

Meer weten? Neem contact op!

Cas Stuut
Cas Stuut
Directeur
T: (0413) 26 48 33
"Zullen we samen wonen geweldig maken?"

Ontwikkeling

Wij kijken voortdurend verder hoe de ontwikkeling van woongebieden beter kan. Betaalbaar, sociaal en duurzaam. We kiezen voor een multidimensionale aanpak. Zo wordt elk project 'ontroerend goed'. [...]


Meer lezen?

Nieuwbouw

Hendriks Coppelmans bouwt al sinds 1922. Met onze ervaring als basis kijken we elke dag hoe het beter en slimmer kan. Met minder handjes, minder grondstoffen, minder opleverpunten en meer plezier. [...]


Meer lezen?

Renovatie & onderhoud

Wonen wórdt niet alleen geweldig, dat blijft het ook. Met onze innovaties op gebied van verduurzaming, bewonerscommunicatie en sociale begeleiding maken we het verschil. Voor bewoner én opdrachtgever. [...]


Meer lezen?