Kopersinformatie

Een huis kopen is iets bijzonders. Het is het begin van iets moois. Alles aan zo’n nieuwe woning moet dan kloppen. Precies zoals u het wilt. Daar helpen wij u graag bij, zodat u zeker weet: Wonen wordt geweldig!

Onze ‘geweldig wonen!’-formule:

 

• Uw eigen deskundige begeleider

Voor en tijdens de bouwperiode krijgt u een persoonlijke begeleider. Samen met deze expert brengt u uw woonwensen in kaart. Uw begeleider informeert u over keuzemogelijkheden, geeft praktische en technische adviezen en staat u tot en met de oplevering actief met raad en daad terzijde.

• Wonen naar Wens: heel veel keuzemogelijkheden

Wonen is iets heel persoonlijks. Bij een Hendriks Coppelmans-woning valt daarom altijd veel te kiezen. Veel keuzemogelijkheden zijn vooraf al door ons uitgewerkt, zodat u gemakkelijk kunt zien wat er kan en wat het kost. Maar ook bijzondere individuele aanpassingen verzorgen we graag voor u.

• Altijd op de hoogte

Een huis bouwen is spannend. Daar wilt u niets van missen. Daarom houden wij u tijdens de bouwperiode goed op de hoogte van de actuele stand van zaken. Dat doen we vaak in de vorm van een nieuwsbrief. In veel gevallen kunt u de ontwikkelingen ook volgen via een speciale projectwebsite. Meer persoonlijk getinte updates krijgt u rechtstreeks via uw kopersbegeleider. Voor tussentijdse vragen kunt u natuurlijk altijd bij hem terecht.

• Koperskijkdagen

Tijdens onze koperskijkdagen kunt u zelf een kijkje komen nemen op de bouwplaats. U ontmoet uw buren en krijgt uitleg over de stand van zaken. Natuurlijk kunt u de vorderingen van uw huis met eigen ogen gaan bekijken. Uw kopersbegeleider en uitvoerder staan klaar als u vragen heeft.

• Woningborggarantie

Hendriks Coppelmans-woningen worden met Woningborg Garantie- en Waarborgcertificaat verkocht. Hierdoor krijgt u extra zekerheid en garantie. Zo staat woningborg bijvoorbeeld garant voor de kwaliteit van de woning, voor sommige onderdelen zelfs meer dan tien jaar. Bij een onverhoopt faillissement van de bouwonderneming krijgt u de zekerheid van afbouw of schadeloosstelling en bij eventuele geschillen tijdens de bouw kan Woningborg bemiddelen. Dit certificaat biedt u dus veel rust en zekerheid. Bij zogenaamde nul-op-de-meterwoningen kunnen we een Energieprestatiegarantie van Woningborg leveren.

• Alles voor langdurig woonplezier

Wij willen u niet alleen optimaal woongenot maar ook langdurig woonplezier bezorgen. Uw huis moet immers een hele tijd mee kunnen. Die aandacht voor kwaliteit en duurzaamheid vindt u terug in onze woningontwerpen en materiaalkeuzes. Bij oplevering van het huis krijgt u van ons belangrijke klus- en onderhoudsadviezen, zodat u de woning in een gezonde staat kunt houden. Informatie over energiezuinige installaties geven we in de vorm van handige instructiefilmpjes. De installateurs zullen u een vrijblijvend voorstel doen voor een onderhoudscontract.

• Service bij klachten of vragen

Hendriks Coppelmans staat 24 uur per dag voor u klaar. Heeft u na oplevering problemen met uw woning of een reparatieverzoek? Dan kunt u gebruikmaken van ons klachtenformulier. Dan helpen wij u snel verder.

Heeft u buiten werkdagen van 8.30-17.00 uur een zeer dringende klacht/reparatie die niet tot de volgende werkdag kan wachten (bijv. storing/lekkage) en valt deze nog binnen de garantieperiode? Dan kunt u rechtstreeks contact opnemen met de betreffende onderaannemer. Contact- en garantiegegevens vindt u in Uw Persoonlijk Woondossier. (Kosten gemaakt door een onderaannemer buiten de garantieperiode worden bij u in rekening gebracht.)

Op zoek naar een nieuwbouwwoning? Bekijk hier ons actuele woningaanbod

Lees de verhalen van bewoners

Giel Janssen, Boekelse Brink (Boekel)
"Casco oplevering ideaal om mijn stempel op het huis te drukken"

Meer lezen

Marco en Femke van Summeren en dochter Lotte, Mijn Watermerk (Cuijk)
"Door onze eigen inbreng voelt dit echt als thuis"

Meer lezen

Rudy van Berkel en Wendy Burman, Repelakker (Zeeland)
"De kopersbegeleider legde alles goed uit. Prettig, want klussen is niet echt ons ding"

Meer lezen