Tevredenheidsgarantie

Niet goed, geld terug!

Bij het kiezen van een uitvoeringspartner voor renovatie- en grootonderhoudsprojecten streven corporaties naar zo laag mogelijke realisatiekosten. Maar een bewonersgerichte uitvoering met tevreden huurders, is wellicht nog belangrijker. Vaak is het lastig om deze doelstellingen te verenigen. Met de ‘Tevredenheidsgarantie’ van Hendriks Coppelmans krijgt u het beste van twee werelden: transparante marktconforme prijzen èn tevreden bewoners. Presteren wij onder de maat? Dan krijgt u geld terug.

Tevreden bewoners maatgevend: ook financieel

Hoe zorgt u er bij een aanbestedingproject voor dat uw sociale paragraaf ook ècht invulling krijgt? Bewonersgericht renoveren heeft invloed op de realisatiekosten en staat daarmee dus vaak haaks op een lage inschrijving. Welke tevredenheidsvoordelen heeft u als u afziet van het concurrentiemodel? En wat is dan een eerlijke prijs? Wat mag een tevreden bewoner eigenlijk kosten? Het gaat om een goede balans.  De Tevredenheidsgarantie is gebaseerd op een samenwerkingsmodel met prestatieafspraken, transparantie en marktconforme prijzen en als unieke toevoeging een bewonerstevredenheidgarantie.

Objectieve meting onder bewoners

De garantie houdt in dat wij onze volledige winstopslag koppelen aan de mate van tevredenheid van de bewoners. Zijn de bewoners ontevreden? Dan werken wij dus tegen kostprijs. Samen met u als opdrachtgever bepalen we de norm. De afspraken krijgt u zwart op wit van ons. Een objectief tevredenheidsonderzoek onder bewoners geldt als meetinstrument.

Meer informatie

Bent u geinteresseerd? Daag ons dan uit! Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Cas Stuut, directeur. Tel: (0413) 26 48 33 / bouwgroep@hendrikscoppelmans.nl. Of vraag hier meer informatie aan.