Onderhoud

‘Hendriks Coppelmans denkt niet in problemen, maar in oplossingen’

Wonen wórdt niet alleen geweldig, dat blíjft het ook. Tenminste, wanneer ook groot onderhoud en renovatie zorgvuldig worden uitgevoerd. Dat is een discipline die onze mensen bij uitstek verstaan.

Bij groot onderhoud en renovatie draait het om niets minder dan bouwen aan iemands thuis. Het spreekt wat ons betreft voor zich dat je er dan alles aan doet om de situatie leefbaar te houden. Optimale logistiek en heldere bewonerscommunicatie zijn dan belangrijke randvoorwaarden.

Tevreden bewoners

Dankzij onze jarenlange ervaring en dienstverlenende mentaliteit zijn wij in staat om onderhoudsprojecten in een prettige sfeer en met minimale overlast te laten verlopen. Dat geldt zelfs voor ingrijpende operaties, juist in bewoonde situaties. Daarom kunnen wij werken met een tevredenheidsgarantie: de bewoner staat voorop, daar mag u ons op afrekenen! En het werkt: tevredenheidsonderzoeken onder bewoners bevestigen dat keer op keer.

Innovatieve aanpak

Daarnaast zijn we voortdurend op zoek naar innovatieve technieken en werkwijzen om overlast te beperken en doorlooptijden te verkorten. Enkele mooie voorbeelden daarvan zijn onze renovatie-app®, (een digitaal woningopnamesysteem en bijbehorend informatieplatform), de Thermo-steengevel, de eendagserker en -dakkapel, onze bewonersbegeleidster, De Buurtkamer en de visuele dagplanning.

Hendriks Coppelmans is zeer ervaren in:

  • Zowel (zeer) grootschalige als kleinschalige projecten
  • Renovatie van historische panden
  • Combinaties met nieuwbouw en optoppen
  • Transformaties
  • Energetisch renoveren naar label B en hoger
  • Instellingsbreed onderhoud (wonen & zorg)
  • MeerJarenOnderhoudsPlanning (MJOP)
  • Vraaggestuurd onderhoud
  • Keuzevrijheid voor huurders (Wonen naar Wens)
  • Domotica-toepassingen
  • Geluidsisolatie van woningen bij vliegvelden en drukke wegen.

Serviceteam

Voor kleinschalige onderhoudsklussen en mutatieonderhoud hebben we een serviceteam dat vanuit drie vestigingen snel en accuraat opereert. En voor situaties waarin die niet tot de volgende werkdag kunnen wachten, hebben we een 24 uursdienst.

Dit vinden onze klanten ervan > klanten aan het woord

Dit vinden de bewoners ervan > bewoners aan het woord

Vanaf dag één

Geweldig wonen begint op dag één, ook als het gaat om groot onderhoud en renovatie. Om samen de juiste keuzes te kunnen maken, zitten we daarom graag vroeg in het proces met u om tafel. Wilt u meer weten? Neem dan contact op met:

Cas Stuut, directeur
(0413) 26 48 33
cas.stuut@hendrikscoppelmans.nl

Of vraag aanvullende documentatie aan.