Optimaliseren ICT-ondersteuning

Met de komst van Roy van Schijndel (november 2021) is er langzaamaan een verschuiving geweest op het gebied van ICT ondersteuning. Het afgelopen jaar heeft hij veel kennis opgedaan van onze systemen en technieken, waardoor hij vanaf 2023 meer op de voorgrond treedt om de kwaliteit en ervaring van ICT-ondersteuning verder te optimaliseren. Jeanine Sieliakus verzorgt met name het beheer, de ondersteuning en toegang tot de diverse softwaresystemen (zoals bijv. Office 365, Business Central, Ibis Calc, Autodesk etc.).

Aanvraag ICT-middelen

Vanaf 2023 verzorgt de afdeling ICT voor alle (bestaande én nieuwe) medewerkers (HBO, HC en Ariëns) de ICT-middelen. Onder ICT-middelen vallen o.a. laptops, beeldschermen, telefoons, iPads, toetsenborden, kabels/stekkers etc.

Hulp nodig op het gebied van ICT? 
Meld eventuele problemen of vragen altijd via het ticketsysteem van Link-it. Een beller is in dit geval niet sneller. Lees indien nodig bijgesloten handleiding. Link-it is, ondersteund door Roy, het eerste aanspreekpunt om dit samen met jou op te pakken. Indien nodig kijkt Roy met je mee op je werkplek. Op deze manier houden we zicht op het aantal problemen, kunnen we sneller verbanden zien en is de informatie duidelijk en feitelijk inzichtelijk voor ons.

Tickets die gaan over het niet kunnen inloggen op een applicatie, foutmeldingen binnen een applicatie of het ontbreken van een applicatie of licentie, worden door Jeanine opgepakt, in samenwerking met Roy en indien noodzakelijk Link-it. Dus, ook deze problemen dien je te melden via het ticketsysteem!

Draag jij bij aan een optimale ICT-ondersteuning? 
Het helpt enorm als je een ticket met zorg aanmaakt en je probleem zo volledig mogelijk invult. Een screenshot met de foutmelding kan bijvoorbeeld bijdragen aan een snelle oplossing. Dus: ICT-probleem? Ticket maken & hulp is onderweg :).

 

Hendriks Coppelmans is onderdeel van Hendriks Bouw en Ontwikkeling